Från och med version 3.3.0 av mobilappen så är det möjligt att ställa in påminnelser för tidrapportering. Inställningen är personlig och görs av användaren själv. En administratör kan inte slå på eller av funktionen för användarna.
Påminnelserna kan ställas in dagligen, veckovis eller månadsvis och du kan stänga av de eller ändra periodicitet i inställningarna för din profil.
Påminnelsen får du om du inte rapporterat tid enligt ditt schema.
Första gången du loggar in appen efter uppdateringen så får du välja om du vill aktivera påminnelser nu eller senare.
När du valt att aktivera så får du sedan välja hur ofta du vill ha påminnelserna.
Om du vill ändra eller stänga av / slå på påminnelserna så gör du detta genom att gå till din profil.
För att öppna profilen klickar du på den runda cirkeln uppe till vänster.
För att slå av och på påminnelserna så använder du toggeln till höger.
För att ändra periodicitet så klickar du på länken för den nuvarande periodiciteten.
Kommentarer
0 kommentarer
logga in för att lämna en kommentar.