Klicka på ditt namn uppe till höger och välj Min profil, här kan du sedan uppdatera dina uppgifter för Arbetstelefon, Mobiltelefon, Adress, Anhörig och telefonnummer till din anhörige.
Artiklar i detta avsnitt
- Så här kommer du i kontakt med supporten
- Byta systemspråk
- Kan man se om en faktura har blivit betald och vad betyder statusen på kundfakturorna?
- Jag har rätt licens, men jag ser inte de funktioner jag ska. Varför?
- Hur aktiverar jag supportåtkomst i Blikk?
- Kan jag byta från månadsfaktura till årsfakura?
- Vad är skillnaden på en licens och en användare?
- Hur gör jag för att byta profilbild?
- Hur uppdaterar jag kontaktuppgifter och information om anhörig?
- Hur lägger jag till flera företag i samma konto?
Önskar du personlig hjälp att komma igång med systemet eller specifika moduler? Våra Blikk-konsulter erbjuder både uppstartskurser och rådgivning.
Kommentarer
0 kommentarer
logga in för att lämna en kommentar.