Om kopplingen till Spiris Bokföring & Fakturering (f.d. Visma eEkonomi) har slutat fungera måste du först ta bort den gamla kopplingen i Blikk och sedan aktivera kopplingen på nytt.
Du gör detta Via Inställningar(Kugghjulet)> Integrationer> Ekonomisystem
När du har tagit bort kopplingen så väljer du Spiris Bokföring & Fakturering (f.d. Visma eEkonomi) som ekonomisystem och anger dina inloggningsuppgifter för Spiris Bokföring & Fakturering (f.d. Visma eEkonomi) för att återaktivera kopplingen.
Om du byter lösenord till Spiris Bokföring & Fakturering (f.d. Visma eEkonomi) så behöver kopplingen inne i Blikk göras om enligt ovanstående, detta då Blikk då inte längre har korrekta kommunikationsuppgifter till Spiris Bokföring & Fakturering (f.d. Visma eEkonomi).
Kommentarer
0 kommentarer
logga in för att lämna en kommentar.