Det är bara ni som användare av systemet som kan veta hur länge ni behöver, och kan behålla era kontakter i ert kontaktregister. Vad som styr om en kontakt bör tas bort eller inte beror på syftet med behandlingen, samt den rättsliga grunden till registreringen. På samma sätt kommer vi på Blikk att hantera ändamålsenliga uppgifter om er som kund för att kunna fullfölja vårt serviceavtal gentemot er. Läs mer om vår behandling av personuppgifter i vår Integritetspolicy.
Artiklar i detta avsnitt
- Vilken GDPR-funktionalitet finns i Blikk Byrå?
- Hur hanterar Blikk GDPR?
- Hur ser ansvarsfördelningen ut mellan mig som kund och Blikk?
- Hur påverkar GDPR mig som användare av Blikk?
- Vem ansvarar för den data jag sparar i Blikk?
- Vilka personuppgifter behandlar vi om dig?
- Finns det processer som begränsar behandlingen av personliga data i Blikk?
- I vilka länder behandlar Blikk persondata?
- Vilka är underleverantörer anlitar Blikk för hantering och lagring av data?
- Vilka rutiner har Blikk för radering och gallring av data?
Önskar du personlig hjälp att komma igång med systemet eller specifika moduler? Våra Blikk-konsulter erbjuder både uppstartskurser och rådgivning.
Kommentarer
0 kommentarer
logga in för att lämna en kommentar.