Om det funnits problem med kopplingen till ekonomisystemet så att kopplingen inte fungerat så har det som skapats i Blikk inte kunnat skickas över. När problemet är åtgärdat så
behöver det som skapats under tiden som felet var, sparas på nytt för att skickas över.
Detta görs enligt följande.
Kunder som skapats i Blikk men inte i Fortnox:Gå in på kundkortet och välj att spara kunden.
Bokföringsprojekt som skapats i Blikk men inte i Fortnox:(Måste göras av en administratör) Gå tillInställningar (Kugghjulet) > Projekt > Bokföringsprojekt. Gå in på den/ de som inte kunnat skapas och välj sedan att spara.
Fakturaunderlag som skapats i Blikk men inte skickats till Fortnox:Välj Fakturering > Misslyckande, här väljer du att skicka underlaget på nytt.
Leverantörsfakturor som inte importerats:Starta en ny import underFakturering > Leverantörsfakturor.
Kvitton som inte kunnat bokföras:Välj att bokföra på nytt under Tid & Kvitton > Kvitton.
Kommentarer
0 kommentarer
logga in för att lämna en kommentar.